Sunday, January 23, 2011

BERGURAU PULAK DIE....

assalamualaikum....

eeee geram betol aku tetiba notebook xleh on.... pagi pagi dah buat aku hilang selera makan.. dahla esok nak kena pergi tempat baru nie... sunyila kalau die takder dahla MEM  dok jauh...

yang buatlagi geram aku dah cuba on dari pagi tadi berjam jam lamanya...  makan minum mandi semua dah buat,
last nakla hantak notebook nie ke klinik die.... ader ke patut sampai jer on boleh pulak,,, adussss,,, geram  hyer

nasib baik aku tak hempaskan pagi tadi, dah la tu  ader lak tanya mmber aku kata kalau xleh on motherbox rosak xpon processor rosak , cuak la jugak kan,,, 


alhamdulillah dah ok balik  

 nie yang boleh aku membebel kat cnie lagi nie hahahahh

bye.. member datang ajak g jalan jalan nie hahhaha

No comments:

Post a Comment


Sponsored by: