Friday, January 21, 2011

ehhh macam kenal.............TAPI ... kenalker???

assalamualaaikum..
sorryla aku baru aktive balik
Pernah tak korang terkena ngan tajuk nie???  mungkin tak paham kan , so korang layan cerita aku nie  baru korang boleh paham la kot..


pada satu petang hening , hujan renyai renyai aku ,adik aku  dan MEMku masuk ke bagunan mydin putrajaya,,, biasala shooping kan.. tetiba aku terpandang seorang perempuan senyum padaku... dalam kepala ku macm ader slight show jer EHHH MACAM KENAL.... terkeluar dari mulut ku,, die pon cakap apelak tak kenal??? uih sape eks???

aku......  sapa nie???... die.... jawap takkan tak kenal??aku ...sape ekss??? die dok KG tok ba kan?? aku hahhh??? die ...anok makcik kedai....>>  aku ..kedai mana??? die,,, kedai kat kg la>> aku ....sorryla munkin tak ingatla, die... umo berapa??? aku...  25 ...die  sebaya la ngan joe,,, aku joe mane?? die joe ??? aku..????? aku sorryla tak ingatla... okla nak cari barang... ok aku sambil BLUUUURRRRRRR

pas tu adik aku tanya sape??? aku jawap NTAHH???? BLURRR<..adik aku cakap tadi cakap bukan main lama lagi ingat kenal , aku pon tak tau..... jap g MEM lak tanya... sapatu??? jawapan aku ENTAHLA blurrr haahahahahaha

aku terus beli barang dan keluar... sambil ader soalan dalam kepala... siapa DIE TU???
adikku tanya sapa nama die ??? NTAHH.. habis yang cakap tadi tak tanya namala??? aku .. TAK...

MALAM TU AKU PULANG DENGAN BLUURRRRRRRR


OK SEKARANG AKU NAK TANYA,


  1. MUNGKIN KER AKU NGAN DIE MMG TAK PERNAH KENAL PON... 
  2. MUNGKIN KER AKU PERNAH JUMPA DIE KAT KAUNTER  PERTANYAAN
TAPI MACAM MANER AKU NGAN DIE  TERASA PERNAH JUMPA??  TAKKAN KEBETULAN AKU DIE ADER KAWAN SERUPA MACM DIE DAN DIE ADA KAWAN SERUPA NGAN AKU??



APE KATE KORANG????

No comments:

Post a Comment


Sponsored by: