Monday, January 31, 2011

hari minggu yang lalu..

semua orang tak tau yang hari minggu lalu aku dah ke putrajaya ,, hahahha, walaweii, bukan main lagi nak dok jauh, baru jauh kejab dah xboleh hahahah , nie tak kawen lagi nie, nanti dah kawen camner tak tau nie,,, padan muka aku nak sanagt dok jauh kan.. ader jugak yang bagusnye tapi ader jugak yang tak sabarjerla, apepun setiap yang berlaku mesti ader sebabnya , semoga pengorbanan  nie ada hikmah yang bagus untuk hidup aku, orng kata pengalaman mendewasakan usia, tula aku cuba tuk dapat tu la nie, sebelum umo 30 takpe kijer berat sikit , jauh sikit, sebab time untuk belajar, aku nak dapatkan sebanyak munkin pengalaman  berkaitan MEKANIKAL, piping dah 3 taun , chiller 1taun, nie pulak conveyor, uihh combain sume dah jadi manager nie, hahhahahha

No comments:

Post a Comment


Sponsored by: