Saturday, February 5, 2011

PERGINYA SEORANG SAHABAT

entah ape yang aku rasa sekarang ,
hanya dengan satu pangilan talifon pada jam 830 pm hari jumaat 4 feb 2011, aku terpaku , tak percaya dengan perkabaran dari teman baikku. zalinda, yang mengatakan kawan kami rodiah telah kembali ke rahmatullah...

aku seperti tak percaya, baru semalam aku berchating panjang, takder ape yang lain cume  die beria ia sangat tanya aku  balik raya cina ke tak, tak cukup dengan post aku, chating n msg soalan tu jer die tanya,,  rupanya die nak meninggalkan kami semua,
di saat aku menaip nie , jenazah nya masih boleh ditatap, tapi aku jauh diperantauan,


lebih menyantuh hati ku, sahabat sedang mengadung hanya menunggu hari jer, sahabat pernah mengadu , yang dia sudah tak larat nak bawak perutnya,, tu semua die bagitau pada hari rabu lalu,
SAHABAT DAN BABY TAK DAPAT DISELAMATKAN, DAN SUAMI SAHABAT MASIH DIHOSPITAL,
SEMOGA SUAMI SAHABAT TABAH MENEMPUH SAAT SUKAR BEGINI,,,,

semoga roh sahabat diletakkan di dalam golongan orng orng yang beriman

AMIN....

RODIAH BTE MOHD @ HAKUNA MATATA, AKU AKAN INGAT KATA KATA TERAKHIR DIRIMU, SEMOGA DIRIMU TENANG DI ALAM SANA,


No comments:

Post a Comment


Sponsored by: