Thursday, February 10, 2011

selesai sudah....

semalam aku dok kat bandar LIPIS yang tenang dan sunyi, harinie aku sudah berda di bandar PUCHONG, ALMAKLOMLA orang ader 2 rumah hahaha, hari nie aku kena interbiu SPA  dah sudah dah, aku orng kedua tahun nie ,,
aku bukan main lagi meghafal JKR ditubuhkan pada tahun 1872, bla bla bla,m langsung tak ditanya,, huhh, tak tau la dapat ke tak, lau ader rezeki masuk gov dapatla , tapi taktau la kan , malaysia nie  ornag kata kalau ader CABLE se pemeluk tu baru sanag dapat,, aku mane la ader sume tu , TGKla 13/3 nie macm mana keputusan die,, klau dapat bolehla nak buat projek luar ckit, kan leh jadi pegembala ke patani yang berjaya ker kan, ALMAKLOMLA kerajaan kan senag nak nak buat loan, jagan buat loan masuk SKIM CEPAT KAYA SUDAH,...

No comments:

Post a Comment


Sponsored by: