Wednesday, February 16, 2011

12022011

sudah lama aku tak meringanakan jari jemari ku untuk memblog, bukan apa, mggu lepas aku sibuk dengan persiapan intebiu spa, lagi hari pertunangan, semua nya berjlan dengan lancar cuma aku jer keletihan sikit,, munkin banyak kekuranagan aku di hari majlis tu, apa bulih buat , aku mana ader  pengalaman untuk semua tu kan... kepada tunang ...sorryla jika abg ade banyak kekurangan yer. tau la aku x involve sepenuhnya untuk majlis tu, aku tak tau ape tema yang nak dibuat , semua aku serah kepada mak aku, , mak aku lak serah la kat jiran aku, jadi aku terima la seadanya,  mungkin ader kekurangan tu , harap dihalalkan la yer, nak buat camner saya nie pon dok jauh takleh nak pantau semua tu hari hari, yang penting majlis kami pada 12211 telah selamat semuanya, 



No comments:

Post a Comment


Sponsored by: