Monday, February 21, 2011

kembali memblog...

dah lama aku tak mengupdate blog... bukan aper.. bz la .. pergi kija pagi balik malam huhh..... ader banyak story aku nak cerita tapi... mood xder la ...  lagi mood tengah kucar kacir ckit huru  hara,,,  aku pong ngah pening sekarang nie .. interview lagi... adoii......emosi tergangu.. ngan status baru lagi huhuhuhuh... papepun ... tuggula bile mood aku dah ok... lagi bulan nie banyak sangat pekara yang tak dijangka berlaku...huhh,, tuggula bila mood blog aku kembali..  tapi sebelom tu aku nak gakla cerita pasal handset baru ku . handset power beb, rege die 79 hinggit... ya 79 hinggit.. ader lampu ,  gigibiru, semuala,, n tanpa wayar juga.. nset lama ku tu dah berkecai aku kerjakan,, yerla pagi pagi hang.. kepala hotak  betol,,, aku baling ke dinding, trus jer senget skrin apa lagi aku pon belila nset baru ku nie hahahha.. ingat nak repairla... buka punya buka,, berkecai... padan muka aku hahhahahha

No comments:

Post a Comment


Sponsored by: